מלא את הטופס ושפים נבחרים יחזרו אליך עם הצעת מחיר

ללא כל התחייבות !

* המסומן בכוכבית אלו שדות חובה

קייטרינג לאירועים המיוחדים שלכם

קייטרינג לאירועים המיוחדים שלכם

לא כל אירוע נחגג באולם אירועים או גן אירועים.
לא כל אירוע דומה לאחר, חלקנו חולמים לערוך אירוע "אחר", חלקנו צריכים שהאירוע שלנו ידגיש אורח חיים שונה במעט מן הכלל, חלקנו מבקשים להדגיש העדפות אישיות שלנו בחיים.

איך בוחרים קייטרינג לאירועים המיוחדים שלכם?

קייטרינג לחתונה גאה

לאחרונה חתונות גאות הפכו להיות יותר ויותר נפוצות. מה שהיה פעם אורח חיים שנוהל בסתר הפך להיות חלק מהיומיום של כולנו וזוגות להט"ב מחליטים להינשא.
חתונה גאה נערכת בטקס חתונה אזרחי (ללא מעורבות של הרבנות) ונחגג בשיא השיק, כמו שמגיע לזוג הצעיר, אם הוא זוג הומוסקסואלים, זוג לסביות, טרנסג'נדרים או בי-סקסואלים.
קייטרינג לחתונה גאה יכלול חומרי גלם משובחים, מנות מרשימות ותפריט מותאם אישית, בדיוק כמו שהייתם מצפים שייעשה בכל חתונה מוקפדת.
העיצוב של המנות וההגשה יכולים להיות מותאמים לאווירה בחתונה, בלוק הכללי של מיקום האירוע, להשלים את החוויה לחוגגים ולזוג המאושר.

 

קייטרינג לחתונת קונספט

קייטרינג לחתונת קונספט – בין אם בשטח, בכרם גפנים, בחוף הים, על חוף אגם או נחל, ביער, במטע, או בחצר פרטית, חייב לקחת בחשבון את תנאי השטח..
קייטרינג לאירועים בשטח מחייב מקצועיות, יצירתיותויחסי אנוש מעולים
חשוב לקחת שירות קייטרינג שמחמחה בקייטרינג לחתונות בטבע, שבנוסף לאירועים באולמות וגני אירועים יכולים להגשים לכם חלום באירוע "מחוץ לקופסא"

תוכלו לבחור בקונספט הקשור באוכל, גם אם בחתונה אינה מתקיימת בשטח.
למשל:
מגשי אירוח –  מנות קטנות (של 2-3 נגיסות) – ליצירת אווירה של חופשיות וקלילות, מאפשרים לאכול תוך כדי שיחה ומינגלינג.
אוכל עדתי – מנות הקשורות בעדה מסוימת. ברוב המקרים זה יהיה מלווה גם בעיצוב והגשה הקשורים לאותה עדה.
אוכל הקשור לצורת תזונה – כל סגנון מזון יכול להיות קונספט מרכזי באירוע – קייטרינג דיאטטי, מזון ללא שומן, אוכל על פי דיאטת פליאו, אוכל טבעוני או צמחוני.

קייטרינג לחתונה צמחונית טבעונית

כשאתם מתכננים חתונה טבעונית או צמחונית חשוב שתקפידו על בחירת חברת קייטרינג איכותית שתאפשר לאורחים שלכם ליהנות מתפריט עשיר ומגוון, בו כל אחד ימצא מה לאהוב, ועדיין יהיה שהתפריט על טהרת חומרי גלם מן הצומח.
תפריט צמחוני או טבעוני מאפשר להגיש לאורחים חוויה מיוחדת, לא פחות מחגיגה קולינארית.
האוכל בקייטרינג לחתונה צמחונית או טבעונית יהיה מופק כולו ממוצרים מן הצומח: ירקות ופירות, דגנים, קטניות, עשבי תיבול ושפע של מוצרים מיוחדים המאפשרים להפיק מנות מפתיעות ומקוריות במיוחד.

האפשרויות הן אינסופיות והמגוון הוא רחב ועשיר. הסוד טמון בחדשנות ובחשיבה מחוץ לקופסא.
וההצלחה תלויה בניסיון המקצועי שיש לקייטרינג בהכנת מזון צמחוני או טבעוני לאירועים.

בכל אחד מהמקרים, בהם אתם מתכננים חתונה מיוחדת, או אירוע אחר שתרצו שיהיה בעל נופך שונה מהמקובל, אנו ממליצים שתיצרו קשר עם קייטרינג פמפה.
חברת הקייטרינג בותיקה מאופיינת בחשיבה מקורית ויצירתיות מתפרצת שמביאה אל הצלחת מגוון עצום של מנות בטעמים מדויקים ובהגשה קפדנית להנאת אורחי האירוע.

לפרטים נוספים על קייטרינג פמפה – הקליקו

או התקשרו: 050-5234133

מוזמנים לשתף